
Navštíveno 3062x


26.06.2011, 21:05 |
P3RF3KT | Upraveno: 2011-06-26 21:12:17
Tak uz nejakou dobu po nich pokukuju a schanim vselikaje reference. Tak se zeptam i tu. Po sezoně tedy někdy na podzim plánuju nákup Audi A8 model kolem roku 2000. Tedy presne to co prodava zde na ahc France. Mam nejake sve pozadavky ale jedna se spise o detajly ktere bych nejradsi aby auto obsahovalo. Jedinych par veci za kterymi si stojim urcite je ze pozaduji motor 2,5TDI pripadne kdybych do me cenove relace nasel i nejakou 3,3TDI mozna bych po ni take sahl ale o te jsem se zatim nedozvedel zadne reference. Dále jen a pouze automat tiptronic a v nejlépe černé kůži. Pokud by byl nejaky krasavec vzal bych i světlou nebo šedou kůži. Látku nechci.
No a dále uz jsou to jen prkotiny jako třeba nejlepe černá barva. Pokud budu chtit na auto uvolnit max 100tis. kč pokud by byl opravdu krasavec co by obsahoval veskere me pozadavky a byl treba za 120tis. tak bych asi neváhal. Ale jinak 100tis. strop.
Jelikož dělám v bazaru. Nebude pro mě problém prez nejakeho naseho dovozce, pripadne osobne nechat si privezt z německa pripadne z francie odkad auta pro bazar vozíme. V zahranici se da do 100tis. kč tedy 4tis. Euro sehnat podstatně více kusů než u nás.
Chtěl bych se tedy i zde zeptat na nejake reference na tento konkretni model. Na co si u toho dat pozor. Po čem pri koupi a kam kouknout. Zda li jsou nejaka mista na ktera ty A8 trpí. Jak jsou na tom automaty. Páč vsechny maji prez 200tis. km najeto. Co celkový servis a jeho náklady. Mám namysli druhovýrobu. Do audi bych zavítával az v krajních mezích. Co spotřeba? Dočetl jsem se ze se s tim da jezdit kombinovana kolem 7,5l. Co je na tom pravdy? A vubec celkove jaka ty auta jsou? Zajimaly by me spis nazory osobni a ne ze nekdo nekde četl že.. Vím že Timo tušim? Ji tu měl. Dál ted France co ji tu prodava v bazaru, tomu uz jsem psal email. Potom myslim že urcite zas chuck noris mi k tomu taky neco rekne. No rád si vse vyslechnu. Času na koupi je jeste dost tak at mám zatim z ceho čerpat.
Díky hoši :)
Pokud shanis 2.5TDi do kteryho nebudes muset vrazet a nebat se motoru, tak tu co zde prodava france.
Vim kdo ten motor delal a je to kompletne z dokumentovano, cili za tuhle A8 dam klidne i ruku do ohne a nic bych dal nehledal, akorat to neni facelift, ktery ty chces.
Jinak A8 vlastnim a presne typ co chces akorat v benzinu :)
Jinak co k tomu rict? Byla to proste vlajkova lod od Audi, takze defakt tam je vse nej :)
Lehce se na tom pozda zdali to bylo bourane ci nikoliv, jelikoz je to kompletne vsechno hlinikove, cili opravy moc nejdou :)
A cena dilu je o dost vetsi nez na ostatni a docela spatne se i shaneji :)
Svezeni je proste uplne o necem jinem (mel jsem A4, A6). Jinak tech 7,5l no nevim no :)
Faaakt kdyz se budes hodne snazit mimo obec ale spis pocitej s 9l-10l realne (mel jsem ten motor v A6 C5 Avant quattro tiptornic).
Kazdopadne tyhle auta nejsou moc pro ty, kteri koukaji na spotrebu a cenu nahradnich dilu.
Zivotnost TipTronicu je o tom jak se k tomu kdo choval ale kolem tech 200t km odchazeji ci se spis repasujou.

26.06.2011, 21:28 |
party_boy | Upraveno: 2011-06-26 21:29:22
No hele starý lodě se tu řešej docela často. Zkus vyhledávání. Dle mě ale tohle v naftě je blbost. Dal bych klasiku 4.2 benál a udělal plyn. Potom ty náklady na provoz budou stejný a aspoň se svezeš.
Francovo bych vzal hned i bych si tech 25 priplatil. Ale bohuzel ted mi to jeste finance nedovoli. Bo by i dovolily ale je potreba zaplatit jeste par jinych veci abych mel pak cistej rejstrik a mohl se venovat jen vozu.
Co se tyce spotreby tu jsem nikdy u aut neresil. Vzdy jsem kupoval auto na ukor svezeni a spotreba sla mimo. Jediny co sem kdysi neprekous byl bavorak ktery jezdil za 19,5l :-D jinak ted jezdim kolem 11 L a nikdy jsem nemel auto co by jezdilo za min jak 10l takze pokud to audi taky tak zvladne bude vse pri starem. Akorat ze v audi se oproti ostatnim autum paradne svezu. Jinak automat jsem nikdy osobne nevlastnil. Tudiz uplne netusim jak se o nej starat. Samozrejme pocitam s okamzitou vymenou oleje v prevodovce a dále co vim tak pravidelne cca po 60tis. km olej v prevodovce menit.
Jinak neschanim primo facelift. Muze bejt i pred. Samozrejme pokud bych sehnal r.v. 2000 po faceliftu v me cenove relaci nezlobil bych se. Jinak jsem se chtel jeste dozeptat zda quattro ci ne? Jinak ti diky za info :)
party boy: jo samozrejme to me taky napadlo a uz sem i koukal a dokonce v nemecku snad dva kusy predelane na lpg nasel. Do toho bych mozna taky i sel pripadne sem premyslel koupit 4,2 pac ty se daj prave kvuli motoru v nemecku koupit od 50tis. a ty hezci kolem 70-80 a za ten zbytek do 100tis. nechat udelat plyn. Co vy na to?

26.06.2011, 21:36 |
Knightey- | Upraveno: 2011-06-26 21:37:42
Audi bez quattra neni Audi :)
To je jako kdyby sis koupil Subaru bez 4x4 :)
Ted nevim jak u 2.5TDicek ale u 4.2i se bez quattra ani nedelaly.
Jinak kolem tech 101 to bude tak akorat :)
A s tim olejem to je jeste kde jezdis, pokud prevazne mesto tak i po mene km se to meni (tusim kolem 30-40t km).
Jinak nevim co jsi mel za auto pred ale tohle neni zavodak :) Aby jsi od toho necekal buh vi co :)
A kort v 2.5TDi, je to proste bezpecne a pohodlne auto na hltani dalnicnich km :)
Jinak ke 4.2i delali se dva typy a to 32V a 40V :)
Jinak taky planuju LPG do te moji sfine :)
Cena od 25t - 40t - dle toho kdo to dela a co vse si navymyslis za chujovinky a vyrobce atp.
no ted mam astru ne cabrio gsi :-D ale to je pelech jen tak na leto. Jinak aut pred uz bylo nekolik a ted si chci koupit uz neco co budu mit na delsi dobu a hlavne na celorocni jezdeni a prave na dalkove jezdeni abych se pohodlne svezl.
Tak to v tom pripade jo :)
Kdyz tahle 2.5TDi je z zrepasovana tak jak je, tak bych se ji nebal a budes jen menit olej a filtry :)
A pak ty dalsi spotrebni veci jako napravu, tlumice, brzdy. A na tu nefacelift verzi se ND (jako blatniky, narazniky atp) shaneni lip jak na facelift a je to za mnohem lepsi penize.
no ja si taky myslim ze skoncim spis u ty predface verze pac tech se objevuje za ty penize ktere do toho hodlam max. investovat podstatne vic. Takze mi tedy potvrdis to co si myslim ze tech 200-250tis. km u toho TDI nebude zadnej problem?
problém bude spíš najít takovou,která bude mít jen tolik najeto

26.06.2011, 22:06 |
Knightey- | Upraveno: 2011-06-26 22:07:41
tenhle pocet km u naftaka je akorat smrt pro cerpadlo, coz od franceho je repasovane, takze bych se nebal. Jinak je to druhy interval na vymenu rozvodu (meni se po 120t km) a dale ten tiptronic no. Kdyz je clovek prase tak na 200t km jsou tak zrale na repas ale to poznas kdyz se v tom projedes.
Ja vzal svoji A8 jen proto, ze tam byly delany rozvody a repas tiptronicu, jinak bych ji v tom stavu jak jsem ji privezl nevzal. Ale tyhle nevetsi financni polozky mam za sebou takze jsem do toho sel, ostatni v porovnani s timhle jsou prkotiny u 4.2i :)
walish: to taky no :)

26.06.2011, 22:09 |
Kamil asi jako walish. U 11 let starýho auta s TDI a ještě k tomu týhle třídy je těch 200-250k km celkem nereálných. Přeci jen se s tím jezdí většinou delší štreky, takže roční nájezd bude určitě větší než 20k km...
2 P3RF3KT: Tá od france-ho je po servise u nemenovaného člena, tej by som sa nebál :-)
muSlim :-D - já by sem se ji též nebál a jak sem uz psal vzal bych ji z fleku ale bohuzel to ted nedám :(
knightey: díky to je dobré vědět. Jen se jeste zeptam jakoz to laik na automatické převodovky. Jak se pri jizde pozna umřelý automat? Uz sem v docela dost jezdil ale patrne ve vsech co byli ok pac sem nezaznamenal nic spatneho.
na tipcarsu sem nasel TDI se 121tis. km :D
za mě, máme A8 4.2 r.96 téměř přesně rok, kupovali jsme to jako rodinné auto jen na delší výlety a na couračky po městě jsme si nechali mercedes A. Nicméně už asi po měsíci vytlačila A8 meďoura do garáže a vše od té doby jezdíme jen A8. Neb prostě takovou míru komfortu, bezpečí a dynamiky nám žádné malé auto nenabídne. Teď jsme ve stavu, že meďour je prodán a my se poohlížeme po druhém autě do rodiny opět něco na způsob A8 ;-)
Aktuálně máme najeto 284t km, auto je po prvním majiteli s kompletní servisní historií, což u tohoto typu auta pokládám skoro za nezbytné, aby měl člověk jakž takž klid. O komfortu a bezpečí tady nebudu psát, to se musí zažít, zvláště po té, co jsem původní sedačky vyměnil za origo Recara z S-line. Dynamika dle mě vynikající, sice ti každý řekne, že to není závoďák, ale když to sešlápneš, podřadí to o dva kvalty, tak těch 300 koní musí být poznat. A poznat jsou, zvlášť díky nízké hmotnosti v této třídě. Jízdní vlastnosti v zatáčkách samozřejmě nejsou ideální, ale zase díky stálému quatru se to nechová jako většina koncernu. S tou naší je navíc v zimě docela sranda, protože je to začátek výroby této generace, která nemá ještě ESP, ale vzadu má klasický samosvor.
Převodovku máme ještě tu starou 4stp. automatku, nicméně nijak to nevadí, odstupňované to je dobře a 300 km/h s tím stejně nejezdíme. Na spotřebu ohled nebereme, ale všichni se na ni ptají, takže jsem pro ně vypozoroval: naše dlouhodobá za ten rok je 12.7, ve městě to jezdí od 9 do 20 litrů dle stylu a provozu, mimo městě se dá jet kolem 9 v klidu, na dálnici to při 150 bere 10.4. Je to vše bez ohledu na to, jestli tam jedu sám, nebo jsme plně naložení.
Servis za ten rok byl olej, filtry, náplň klima. Teď budu vepředu měnit táhla stabilizátoru a jedny ramena. Ceny za díly i servis mi přijdou zcela v pohodě. Sondoval jsem rozvody, za práci chtějí 2.400, díly jsou pak dle možností každého soudruha ;-)
Co mě na tom autě baví je kvalita materiálu, ani po těch kilometrech v interiéru nikde nic nevrže, nejsou osahané plasty apod.
sem na ni nadrženej jak pes když to čtu! :-) ja jen toho 4,2 se proste bojim kvuli te spotrebe. Jezdit kolem 13-15l se mi zas uplne nechce. O TDI jsem temer presvedcen. Jen jak rikam, pokud bych nasel nejake pekne 4,2 s LPG tak bych asi dlouho neváhal. U nás po inzerci jsem zatim do me cenove relace nenasel ani jednu. Na mobile.de jsou tusim dva kousky. Kazdopadne do září se jich jeste dost ukáže a hlavne bude po sezoně a ceny pujdou o5 lehce dolu. I když verim ze u tohoto modelu ne nijak razantně páč tohle auto si svoji cenu stále jakž takž drží.

27.06.2011, 08:43 |
bafis Cenu drzi, to je vtip ?? Tyhle auta stali pred deseti lety 3 miliony, ted se prodavaj za kilo, stejne jako octavie ktery ovsem stali cca 400 litru.
no mel jsem shodou okolnosti A8 2,5 Tdi rok 98,manual predokolka ,prave od Franceho v roce 2007,podotykam,ze to byl jinej kus,nez prodava ted...
No byl to polototalni srot i motorove,jakstaks mi to Satas dal do kupy a hned jsem se toho zbavoval....takze auto jsem mel 4mes a to jen z duvodu,ze jsem ho 3mesice prodaval..o)))
Za me uz NIKDY Audi-jizdni vlastnosti hruza,spotreba byla stejne 10-11 nafty,ted jezdim s 530d za 8 ..o))
a to mam misto 110kw 142kw
a 5er me stalo pulku penez..o))
jsem absolutne nadseny,ze mam zase BMW a kdyz jsem si kupoval Audi,tak jsem si chtel jen potvrdit,ze BMW se nic v dane kategorii nevyrovna a je to tak..o))
a to porovnavam A8 a 5er,pokud bych to mel porovnas s 7er,coz jsou stejne kategorie,tak neni vubec o cem....
už si byl u doktora s těma klapkama?
Lucni konik:nemam je tam uz od vyroby,davaly se jen,kdyz to byl automat ..o)))

27.06.2011, 09:28 |
Nismo.Power | Upraveno: 2011-06-27 09:32:44
jak píše pywoj....
A8 je prostě koncernová mr*ka se všim všady
na co kupovat 2,5tdi když se to sere kudy jede ?
kvůli spotřebě ? po městě minimum 11 a vklidu kolem 14ti.... to máme pywoj píše 10-11, Qčkovi jezdí za 12 A6, známýmu A6Q za 14 po praze dokud se motor nepodělal a těch lidí je hromada takže na 7 co koluje kanálama můžete zapomenout za to se s tim dá jet leda na maximálního klobouka či na dálku....
jakýkoli větší tdi ? 3,3 ?? lol to koupí jen ještě větší magor než kdo koupí 2.5 .... ty motory sou špatně od výroby a jako třešnička je že na ně neseženeš nic a serou se ještě víc (kolik vidíš pojízdnejch 3.3 u nás ?)
jízdní vlastnosti katastrofa prostě, neni to echt pohodlný a i třeba proti S8 která už je tvrdá má i STS pořád mnohem lepší jízdní vlastnosti, e39 je taky uplně jinde a proti STS může mluvit jedině M5 neb STS sou někde mezi 540i a M5 ale zato sou při zachování určitýho komfortu což už pak bmw prostě neni ať si řiká kdo chce co chec ale proti A8 je e39 nebe a dudy ... řešim jízdní vlastnosti né náhon takže se hned nenavážet...
30d se sice taky dokáže hustě posrat ale je to mnohem dýl než 2.5tdi a dá se to opravit lehce né kompletní generálkou motoru aby se člověk moh modlit za dalších 150kkm aby to ujelo s trochou štěstí..... dokonce si troufnu tvrdit že starý 3.0d vydržej mnohem ale mnohem víc než e60 a vejš tam se to sere jedna radost stylem projede díru a nejde turbo či přejede hroudu sněhu a odejde automat... kdo to zná vim proč tyhle dvě věci zminuju a ví proč a kde udělaly soudruzi v NDR chybu o kterejch se raši moc nemluví....
4.2 jezdí po městě sice o krapet víc než 2,5 ale zato vydrží o něco víc.... muj názor je ale ten že s kvalitnim servisem vydrží ten motor 300kkm protože pak stejně odcházej vačky samovolně a skáčou konící stejně jako na 2,5 ovšem to se týká motorů do roku teď nevim.... motor ztratí komprese nicméně dá se to docela za rozumný peníze opravit takže to tak horký neni zase....
no a porovnávat tady s 7er.... to bych sem moc netahal, e39 se zastanu ale e38 je prostě šrot s kapitolou sama pro sebe..... sere se to stejně jako A8 a to hlavně po el. stránce.... zůstal bych u tý e39 proti tý absolutně nic nemám ale jak řikám neni to ani nejlepší ani nejhorší auto, je to prostě jen dobrá volba
ceny u A8 sou takový právě proto že to nikdo nechce takže musíš hledat kokota tim že hodíš cenu nízko.....
pokud chceš něco echt spolehlivýho , za nízkou cenu s jízdníma vlastnostma na úrovni e39, dobrym náhonem a aby to jelo líp než 540i tak si kup LS400 , pokud chceš špatnej náhon v dobrym obalu kup si STS, pokud chceš němce kup si e39..... to sou si myslim jediný opravdu dobrý varianty rádoby limuzín....
A8 s W220 to je postrach servisů a vítanej host benzínek....

27.06.2011, 16:06 |
Luke_288 | Upraveno: 2011-06-27 16:07:54
já bych někdy u piva chtěl vysvětlit, co vede lidi kupovat si věc, na kterou budou mít až za půl roku až poplatí závazky a ta věc je auto takovýhle kategorie. já nevim, ale osobně bych nechtěl nemít pořádnou rezervu a jen se modlit, aby se nevysralo něco za 50K a bez toho to jezdit nebude (takovejhle pocit z tohodle threadu mám). pokud máš bokem 200-300K pak beru zpět. jinak mi přijde takovýhle auto spíš pro pocit mažňáctví.
a že si držej cenu- :))
řekl bych, že tohle je problém českýho národa, lidi si kupujou věci, na který reálně nemají peníze...
můj názor, jen do mě.
Luke_288:tento pocit nemas jen ty..o))
Jako tak trochu mi to připomíná mě :-D Větší spotřeba nevadí, ale za 13-15 to jezdit nemusí :-D
penize bokem budou. Mohl bych poridit i za 300-350k ale to urcite nechci. Zas tolik pro me auto podstatne neni, jsou daleko prednostnejsi veci. Proto ta hranice 100tis. a zase za ty penize nehodlam koupit nakou fabii. Kdyz uz tak chci kus auta ve kterem se mi bude pohodlne cestovat a bude za neco stát. Jeste premyslim o E38 728i nebo 730i to je taky pomerne hezke auticko. Lexus co psal nismo peknej vevnitř ale z venku to na me dela dojem stareho škopku.
Luke: Ano mohu si koupit za 109tis. fungl novou Dacii Logan ale chci aby me auto trochu uspokojilo a chytlo za srdce a jelikoz bych chtel nejakou limuzinku co mi nejakou dobu zustane poohlizim se po techto modelech. Mohl bych si to auto dovolit temer hned ale jak rikam chci mit zaplacenych tech par veci okolo abych se na to nemusel soustredit.
tak pokud tě bere za srdce A8 s 2,5kou TDIčkem, pak fajn. tenhle motor je poměrně mrtvej i v A6, v takovýhle lodi si to nedovedu představit.
ale tvoje volba, každej máme nějaký priority a určitě existujou jiný auta než fabie a logan ne nutně nový, jenže rozumím, že v nich se člověk tak "necítí".
osobně bych vzal trošku rozum do hrsti a poohlídnul se po pětkách bawkách, šestkách audinách apod než těhle limo se základníma motorama.
hlavne pocitej s tim, ze budes/muzes delat brzdy, tlumice, nejaky drobnosti typu chladic, vodni pumpa, termostat a pod, kdy neni problem pustit hned 50 jen tak...
znam dost pripadu, kdy si klucina koupil za kilo 7er, chvilku s tim blbnul, zaclo to "blbe" radit, pak prestalo jet, oprava 40 a nasledne prodej za 80, protoze odesel dalsi "spotrebak"...
Tak e38 s 2.8 nebo 3.0 je blbost. Čekáš úsporu? Nehledej. Rozhodně ne od toho třílitrovýho osmiválu. Tam bych šel rovnou do 4.0 lépe do 4.4. A budeš jezdit vo 1,5 až 2l víc a aspoň se trochu svezeš.
na usporu uz seru ty TDI sem se docet ze byli uplne propadaky jak u A8 tak u E38 a co sem se dozvedel tak ty 3litry jezdej kolem 12-13 2,8 umi i za 9 coz bych jeste prekous. Na svezeni kaslu zavodit s takovym parnikem stejne nebudu. A na pohodli svezeni to nic nezmeni.
2,8 jede skvele v 3er,v 5er dobry,ale v 7er je to mrtvola a na 9l zapomen...to jedine,ze te nekdo zezadu bude tlacit a ty budes mit chciplej motor...o)))
mozna mega dalka a pojedes 110 souvisle...
ja jezdil v 3er s prumerem kolem 11,ale to auto je o 400kg lehci..
tdi je všeobecně známo divný že si na to přišel až teď kor když vykupujkeš pro bazar :D
a nepočítej že ti e38 pojede s 2,8mou za 9L.... s odřenejma ušima to možná zvládneš u e39 a reálný to je tak u e46....u e38my počítej že 2,8 pápne v průměru víc než 4.0... pokud prostě chceš takovýhle auto tak musíš brát s adekvátnim motorem neb pak prostě si za idiota že někdo utratí mega a něco za e60 a bude tam mít 2.0d který mu žere jak prokopnutý a umře na nadváhu....
pokud chceš loď a spolehlivou tak
e39 540i , rozhodně ne e38 740i nebo nedej bože 50i
pokud fakt audi tak jedině 4,2 v plynu...ať tě ani nenapadne 6.0i
lexus si myslim cenověj nejlepší volba, pokud se ti nelíbí koukni se po LS430
samozřejmě STS/DTS můžeš sehnat
vyhnout se prostě naftám, a8mám, sklasse apod.... to sou prostě auta na který nemáš i kdyby si na to měl vyhrazeno 500kkč, schválně si zajdi do nějakýho servisu a popovídej si s mechanikem kolik stojí taková údržba a8 nebo 7er....
Hele fakt nečekej, že bys jezdil s e38 2.8 za 9. Já jsem jedno období taky rozmejšlel mezi s-klasse, 7er, a8, ls400 apod.. Každej ti na 7er klubu řekne, že ve spotřebě je mezi 2.8 a 4.0 nulovej rozdíl. Je hezký, že na závodění kašleš, ale bezpečně předject je taky dobrý plus, takže výkonová rezerva se hodí.

28.06.2011, 09:12 |
party_boy | Upraveno: 2011-06-28 09:14:58
Nismo > Pokud to chce koupit kolem kila, tak LS430 těžko. Za mě taky LS 400, to je auto co tě sežere na servisu nejmíň. A dojem starýho škopku? To je věc názoru.

Jen bych si dovolil uvést, že se Superbem 2,5V6TDI Tiptr. jsem měl po 2,5 letech denodenního jěždění průměr asi 8/100 v profilu 60% dlouhých cest (kolem 200 a více km na jednu cestu), asi 20% dálnice a asi 20% město a příměstský provoz. Motor byl 120kW a nájezd dle tacha byl 150.000km, ve skutečnosti to mohlo být víc, r.v. 2004.
Jezdil jsem tak nějak normálně, spíše předvídavě, na dálnici tempomat 120-130km/h.
Pokud to pomůže udělat si představu o spotřebě V6 od Das Auto a automatu.
Stran servisních nákladů jsem nedělal nic, snad je hadici od serva - cena zoufalá asi 7500 Kč!!! Za nic!!!
Rozvody bez papíru vč. pumpy a všech kladek 20 litříků.
A8 bych nechtěl z důvodu, že nedej bože haváýrie, tak celohliníková kastle = docela problém a nikdy nevíš dne ni hodiny :-)
Když už, tak klidně Lexuse - to bych bral, v té době ještě slušná japonská technika, ale servis nebude žádná láce, nepočítám tedy samosebou nějaké výměny provozních kapailin a filtrů (Auto kelly). Spíše nějaká čidla, lamba, rozvody, škrtící klapka a pod, to se možná může lehce prodražit.
A pokud bych bral v potaz pohodlí na dlouhé štreky - Volvo S60/80, ale muselo by se trochu finančně přitlačit. Vůči A8/A6 dnešních mládenců jsem lehce předpojatej:-) Má ji ndes kdejakej jouda, protože ji koupí za půl darma (lidi se toho horkotěžko zbavují) Občas mě iritují,Volva mě nechávají chladným, i Lexus:-)
ad A8, ty story o nedej bože havárii jsou jen takový obecný předsudek, dnes je všechna plechařina na A8 dostupná na vrakovištích a u překupníků za pusu, rovnou v barvě a díky tomu, že je to hliník, není tam problém s korozí, takže jen vyměníš kus za kus a je to, vše pasuje neb je to origo díl a žádná papírová Čína.
Mě s tím taky každý strašil, že jak to někde bouchnu, tak jsem v pr..., ale před koupí jsem prolítl nabídku dílů a zjistil, že není problém to levně a rychle opravit v origo kvalitě.
ANo, o díly nejde, ale porušení skeletu je problém. Nebo to není stejná technologie alias BMW - díly z Al jsou lepené?? Blatník a pod jasné, ale např. nsoný systém motoru verszus rám kabiny, to je u BMW 7er problém, co jsem četl a slyšel.
A8 má ocelové samonosné šasi, nebo taky hliníkové? A pokdu je Al, je lepené, nebo jak to je u A8? Ptám se, nechci rejpat :-)
tak víš jak, jak už je porušenej skelet, tak je zvláště takovýhle auto vzhledem k ceně stejně na totálku, takže to nemá cenu ani opravovat.
hlinikove kastle jdou normalne opravit, jsou na to postupy, klepir z autorizaku delal pro kamarada opravu cele spicky, vymena kus za kus... samo, pokud se hne "cela" kastle tzn. auto je zkrizeny, je to KO... ale to uz je rana, ze je i palubka na sra_ku...
Sestikule: no s tou levnou cenou jetych ND na A8 bych torchu brzdil, je totiz docela velky rozdil jestli je to na facelift ci neni :)